Allumage à rotor interne pour APRILIA RS125 [Rotax 122] (1996-2011) - 068K057
Aperçu
Allumage à rotor interne pour Aprilia :
Classic 125 (1995-1999) 125cc
MX125 (2004-2006) 125cc
RS125 (1996-2005) 125cc
RS125 Tuono (2003-2004) 125cc
RX125 (1995-2011) 125cc
SX125 (2008-2011) 125cc
Complete internal rotor ignition kit for various Aprilia including the RS125, see list below. This kit is self-powered, it produces itself, without any other energy source, the power needed for the ignition, however it does not produce the light. The advantage of the internal rotor is its very low inertia, it does not oppose almost any force to the crankshaft which produces accelerations and recoveries well beyond the original ignition.
The CDI is delivered with a variable advance curve, which means that it varies to follow the accelerations and give the maximum power at all speeds, for the most demanding drivers it is however possible to take it in programmable in order to be able to adapt the curve to the rest of the engine and to change it according to the track and the desires of each one, more or less advance at the various engine speeds for more recovery or more torque.
Options are possible such as 2 curves programmable or not, powerjet, shift system, and throttle management, please contact us.
This ignition is perfectly adapted to the competition, it has been tested at more than 20000 rpm without any fault.
High quality CEE manufacture, high performance, new, 1 year warranty.
En stock
SKU
068k057-Aprilia
235,00 €
195,83 €
Kit d'allumage complet à rotor interne pour diverses Aprilia dont la RS125, voir la liste plus bas.
Ce kit est auto-alimenté, il produit lui même, sans aucune autre source d'énergie, la puissance nécessaire pour l'allumage, cependant il ne produit pas l'éclairage.
L'avantage du rotor interne est sa très faible inertie, il n'oppose quasiment aucune force au vilebrequin ce produit des accélérations et reprises bien au delà de l'allumage d'origine.
Le CDI livré à une sortie compte tours, une courbe à avance variable ce qui veut dire qu'elle varie pour suivre les accélérations et donner le maximum de puissance à tous les régimes, pour les pilotes les plus éxigeants il est cependant possible de le prendre en programmable afin de pouvoir adapter la courbe au reste du moteur et de la changer suivant la piste et les désirs de chacun, plus ou moins d'avance aux différents régimes moteurs pour plus de reprise ou plus de couple.
Des options sont possibles telles que 2 courbes programmables ou non, powerjet, shift system, et gestion du papillon des gaz, merci de nous contacter.
Cet allumage est parfaitement adapté à la compétition, il a été testé à plus de 20000 tr/min sans la moindre faille.
Fabrication CEE haute qualité, hautes performances, neuf, garanti 1 an. English: Complete internal rotor ignition kit for various Aprilia including the RS125, see list below. This kit is self-powered, it produces itself, without any other energy source, the power needed for the ignition, however it does not produce the light. The advantage of the internal rotor is its very low inertia, it does not oppose almost any force to the crankshaft which produces accelerations and recoveries well beyond the original ignition. The CDI is delivered with a variable advance curve, which means that it varies to follow the accelerations and give the maximum power at all speeds, for the most demanding drivers it is however possible to take it in programmable in order to be able to adapt the curve to the rest of the engine and to change it according to the track and the desires of each one, more or less advance at the various engine speeds for more recovery or more torque. Options are possible such as 2 curves programmable or not, powerjet, shift system, and throttle management, please contact us. This ignition is perfectly adapted to the competition, it has been tested at more than 20000 rpm without any fault. High quality CEE manufacture, high performance, new, 1 year warranty.
Ce kit est auto-alimenté, il produit lui même, sans aucune autre source d'énergie, la puissance nécessaire pour l'allumage, cependant il ne produit pas l'éclairage.
L'avantage du rotor interne est sa très faible inertie, il n'oppose quasiment aucune force au vilebrequin ce produit des accélérations et reprises bien au delà de l'allumage d'origine.
Le CDI livré à une sortie compte tours, une courbe à avance variable ce qui veut dire qu'elle varie pour suivre les accélérations et donner le maximum de puissance à tous les régimes, pour les pilotes les plus éxigeants il est cependant possible de le prendre en programmable afin de pouvoir adapter la courbe au reste du moteur et de la changer suivant la piste et les désirs de chacun, plus ou moins d'avance aux différents régimes moteurs pour plus de reprise ou plus de couple.
Des options sont possibles telles que 2 courbes programmables ou non, powerjet, shift system, et gestion du papillon des gaz, merci de nous contacter.
Cet allumage est parfaitement adapté à la compétition, il a été testé à plus de 20000 tr/min sans la moindre faille.
Fabrication CEE haute qualité, hautes performances, neuf, garanti 1 an. English: Complete internal rotor ignition kit for various Aprilia including the RS125, see list below. This kit is self-powered, it produces itself, without any other energy source, the power needed for the ignition, however it does not produce the light. The advantage of the internal rotor is its very low inertia, it does not oppose almost any force to the crankshaft which produces accelerations and recoveries well beyond the original ignition. The CDI is delivered with a variable advance curve, which means that it varies to follow the accelerations and give the maximum power at all speeds, for the most demanding drivers it is however possible to take it in programmable in order to be able to adapt the curve to the rest of the engine and to change it according to the track and the desires of each one, more or less advance at the various engine speeds for more recovery or more torque. Options are possible such as 2 curves programmable or not, powerjet, shift system, and throttle management, please contact us. This ignition is perfectly adapted to the competition, it has been tested at more than 20000 rpm without any fault. High quality CEE manufacture, high performance, new, 1 year warranty.
Modèle | 3104~Aprilia~Classic 125~1995-1999~125cc/2stroke, 3105~Aprilia~MX125~2004-2006~125cc/2stroke, 3106~Aprilia~RS125~1996-2005~125cc/2stroke, 3107~Aprilia~RS125 Tuono~2003-2004~125cc/2stroke, 3108~Aprilia~RX125~1995-2011~125cc/2stroke, 3109~Aprilia~SX125~2008-2011~125cc/2stroke |
---|
Meilleures ventes
PVL01 - Stator Hattinger 160 ohms sans platine...
135,00 €
112,50 €
Kit allumage Yamaha TY175 (1975-1980) - STK-475...
335,00 €
279,17 €
CD5004 - Bobine + CDI KTM à moteur 4 temps équipés d'un allumage SEM....
125,00 €
104,17 €